23948sdkhjf

Magasin afsætter 65 millioner årligt til "den hellige gral"

Stormagasinet Magasin har for nylig udrullet et nyt tilbud til medlemmerne af sin loyalitetsklub. Konceptet er en del af en milliondyr investering i det, direktøren kalder den hellige gral
I disse digitale år bliver grænserne mellem kontaktfladerne til kunderne stadig udvisket. Som noget nyt har stormagasinkæden Magasin for nylig relanceret sin medlemsapp med en betydelig opgradering.

- Det, vi har investeret i, designet og bygget, er en 360 graders digital oplevelse af alt det, Magasin vil og skal stå for, siger Peter Fabricius, ad...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.088